Taart voor Kids » Sponsors + Jaarverslag

Sponsors + Jaarverslag

Sponsors 2017

November:

8 Nov. houd Basisschool ‘de Akker’ een Speelgoed- en Kinderkledingmarkt. € 114,00 hebben wij gekregen vanuit deze mooie actie, echt super bedankt dat jullie aan ons dachten!

de-akker

Oktober:

September:

Spar Hoogwoud heeft het weekend 8 – 9 – 10 sept. een mooie actie voor ons opgezet. Voor elk verkochte Appeltaart € 3,99 schonken zij ons € 2,00.

Spar heeft 30 Appeltaarten verkocht, dus dat levert ons € 60,00 op, maar er wachtte ons een leuke verrassing, want we kregen van de Spar een cadeaukaart met € 100,00 erop. Echt helemaal top!spar-hoogwoud

Juli:

LIONS CLUB HOORN t.b.v. de Open Dag € 75,00

M.P.M. HOOGLAND bedankt voor de mooie donatie van € 50,00

BEAZ INTERNATIONAAL bedankt voor de donatie van € 100,00

ANONIEM bedankt voor de donatie van € 10,00

16 Juli hielden we een Open Dag ten gunste van Taart voor Kids, voor ons ook een hele nieuwe wereld, omdat je niet weet of je genoeg reclame hebt gemaakt en of mensen geïnteresseerd zijn, dus erg spannend allemaal. We hebben een erg leuke dag gehad, waar onze dank eerst uitgaat naar de enorme inzet van maar liefst 28 vrijwilligers, die er deze dag liepen. Gerard Haller, Mariska Zoon en Marco Hage die belangeloos hun handelswaar mee brachten en het geheel mooi aankleedde met een Zweefmolen, Pony’s en een draaiorgeltje. Daarnaast de standhouders Wol en Wol (Heerhugowaard) en Minkjes Handmade (Zoetermeer)

2017-07-17-11-07-36 2017-07-17-11-07-47 2017-07-17-11-13-322017-07-17-11-08-05

Vanaf heden voeren wij ook een nieuw eigen logo, ontworpen door onze PR Dame Wendy Haller.

tvk-logo-zwart

Juni:

Rabo sponsortocht € 250,00

2017-06-10-10-26-44

Maart:

B.C.A. VAN DEN BOOM   bedankt voor de donatie van € 7,50

logo-neefjes-hoveniers-transp

Als je hard werkt en je krijgt fooi, dan ben je goed bezig. Als je dit dan geheel belangeloos aan een goed doel schenkt? Dan krijg je de 3 dames van Taart voor Kids stil (en die kunnen heel wat af kletsen hoor 😉 ) Oprecht bedankt voor dit gulle gebaar van € 200,00 hiervan gaan wij weer een hoop kinderen blij maken.

30 mrt. is er weer het Jeugdparlement van de Award groepen. Ook wij hebben er deze keer een aanvraag ingediend en hebben € 400,00 gekregen om reclamematerialen aan te schaffen.

Februari:

C.J.M. KLEIN-STAM Bedankt voor de donatie van € 15,00

petravan Petra Haisma heeft tussen 14 februari tot en met 6 maart een leuke actie voor ons gehouden. Heb je in deze periode een reis geboekt, doneert u ons de kosten voor een taart, waar wij natuurlijk weer een kind heel erg blij mee kunnen maken.

Er liep een valentijn actie en voor elke deelnemer heeft Petra ons € 1,00  gedoneerd er deden 41 mensen mee, daarnaast de bovengenoemde actie voor elke boeking een taart t.w.v. € 18,50 er waren 8 boekingen in deze periode, wat een mooi bedrag opleverde van € 189,00 voor Taart voor Kids.

PETRA ECHT SUPER BEDANKT VOOR DEZE MOOIE EN SPONTANE ACTIE!

Van 20 t/m 24 februari was het weer GABBERWEEK, ook dit jaar waren wij het goede doel van deze superleuke organisatie! Tijdens de Radio Gabberbingo zijn er ook dit jaar weer echte TAART VOOR KIDS taarten gewonnen. Dit jaar vroegen wij ook weer materialen waarmee we weer veel taarten voor kinderen die het niet gewoon is om een mooie taart op hun verjaardag te krijgen weer blij kunnen gaan maken. Denk hierbij vooral aan Aardbeienjam / Fruitcoctail / Fondant / Marsepein / Kaarsjes voor op de taart / klein speelgoed als autootjes, kleine dieren, snoep: (verpakte) Lollie’s, colaflesjes, kersen.

We hebben ook dit jaar weer veel mogen ontvangen en willen de deelnemers die ook dit jaar weer de moeite namen om te doneren enorm bedanken voor hun inzet!

Daarnaast wil Taart voor Kids ook de Gabberweek bedanken voor de mogelijkheid die zij ons ook dit jaar boden. Al twee jaar lang hebben zij vertrouwen in onze stichting. Mede hierdoor hebben wij naamsbekendheid gekregen, maar konden wij ook verder ontwikkelen en uitbreiden. IEDEREEN SUPER BEDANKT VOOR DEZE GEWELDIGE WEEK!!!

We ontvingen ook spullen die niet op onze lijst stonden en na het uitzoeken is er besloten om hier 7 pakketten van te maken en deze te verloten onder de mensen op de weggeefgroep, hier zit een grote groep mensen die in stille armoede leven en wij hopen dat we op deze manier ook ons steentje hebben kunnen bijdrage om een aantal mensen / gezinnen een klein stapje te helpen!

2017-02-27-12-56-062017-02-27-12-57-262017-02-27-13-13-352017-02-27-13-08-072017-02-27-13-14-372017-02-27-13-08-47

2017-02-20-12-50-482017-02-21-12-44-002017-02-22-12-32-472017-02-23-12-14-39

Januari:

De nieuwe oven is een feit, de 16 jaar oude oven eruit en een mooie nieuwe erin, dat worden weer vele mooie taarten zonder extra hoge energiekosten.

2017-01-26-10-52-47

Zaterdag (07-01) tijdens de eerste bestuursvergadering van Taart voor Kids, kwamen er 3 bestuursleden van de Gemeenschapsveiling , want dit zou ook nog een vervolg krijgen. Even in afwachting tot iedereen gearriveerd was, gaf Amanda kort uitleg wat we doen en waar we zoal mee bezig waren. Het werd een erg positief gesprek, waar ook weer wat tips naar voren kwamen en iedereen heel erg geïnteresseerd was. Maar het spannendste was natuurlijk de uitreiking van de gift, hier was Nancy Holderbeke ook bij van de Kogge!

gemeenschapsveiling-2016

Soms komen er onverwachte dingen op je pad. Saskia haar man Ruud zet zich al jaren in voor SJJO om voor de Award groepen oliebollen te bakken. Een aantal jaar geleden is dit uitgebreid met het bakken van Appelflappen, wat Saskia op zich genomen heeft. Dit jaar is zij de volle 3 dagen erbij geweest en geholpen waar nodig! Dinsdagavond (10-01) tijdens de evaluatie hiervan kreeg zij totaal onverwachts een envelop in handen geschoven. #stil van Dank jullie wel!

img-20170110-wa0000-1

Sponsors 2016

Dat wij een stichting zijn geworden, werd heel erg snel duidelijk. Opeens staat onze wereld op zijn kop en lijkt iedereen ons opeens te vinden. Echt geweldig en daarom willen we al onze sponsors van 2016 enorm bedanken voor al jullie bijdrages. De donaties zowel groot als klein is voor een jarig kind uit onze doelgroep een enorme gift, daarom bedanken wij graag:

Januari:

• Ruiten Visie voor de donatie van € 100,00
  • JSC van Dijk voor de donatie van € 100,00
  • Schipper Kozijnen voor de donatie van € 100,00
  • Thessa Wubbe voor de donatie van € 15,00
  • Fam. Hendriks voor de Deen cadeaubon van € 20,00
  • Irma Klaver voor de donatie van € 10,00
  • Brigitte van Slooten voor de voordracht bij jouw marktkraam Alkmaar
  • Anonieme gift van € 7,00

Begin van het jaar bakte Saskia nog alleen en zijn er in januari 7 appeltaarten gebakken om de vakantie van Saskia te overbruggen. Een deel van de spullen kregen wij van Gerard Haller, die nog Appels over had van zijn Oliebollenkraam. Deze Appeltaarten zijn de vriezer in gegaan, maar door de hulpbakkers die zich begin mei hadden aangemeld, waren deze appeltaarten niet meer nodig. Voor € 7,50 per stuk hebben wij de Appeltaarten verkocht en zo onze bankrekening aangevuld. Even een telefoontje naar Gerard en er komt weer een vers emmertje gele roompoeder. Echt super!

Februari:

• JSC van Dijk voor de Donatie van € 10,00
  • R.A. Vlaar voor de donatie van € 20,00
  • Mariska Zoon voor de donatie van € 20,00
  • Ruud Haller voor de donatie van € 15,00
  • G.L. Buma voor de donatie van € 20,00
  • W. Remmers voor de donatie van € 10,00
  • H. Kosten voor de donatie van € 20,00
  • Fam. Best voor de donatie van € 15,00
  • Chantal Schipper voor het doneren van haar verjaardagsgeld € 100,00
  • Anonieme giften van € 270,00

Ingenborg Ruitenbeek de zus van Chantal werkt in de media en ontwerpen kan zij als geen ander. We kregen na het vertrekken van info een voorbeeld toegestuurd van haar ontwerp, na een paar hele kleine aanpassingen ontstond er een prachtige flyer. We kregen van haar ook een adres waar we goedkoop de flyer konden laten afdrukken, maar dat we haar opdracht gaven om dit voor ons te regelen, kregen we van haar baas Enter Media B.V. (Weesp) de eerste 1000 stuks cadeau.

Flyer voorkant Flyer achterkant

Norma Lokkers zou iets privé opsturen naar Saskia, dat de doos open ging kwam er nog veel meer uit dan alleen wat er opgestuurd zou worden. Dit is toch super leuk, juist omdat je het niet verwacht!

Norma Lokkers

Maart:

• J.C.M. de Koning voor de donatie van € 60,00
  • Anonieme giften van € 15,00

Dankzij Brigitte van Slooten die een berichtje voorbij zag komen en hierop reageerde, kregen wij voor twee maanden lang de beschikking over een zeer ruime marktkraam. Jouw Marktkraam Alkmaar stelde ons de goede doelen kraam ter beschikking. Amanda, Chantal & Saskia hebben even flink opruiming gehouden op zoek naar leuke spullen. Gelukkig hebben meer mensen spullen ter beschikking gesteld oa: Marjolein Wobbema die met spoed  een bord met logo voor in de kraam heeft gemaakt en een tas met armbandjes voor in de goede doelenkraam doneerde. Ook Trudy Schipper-de Jong bedanken wij voor de hele doos kaarten en andere spulletjes voor in de goede doelenkraam. Ingrid Besse voor een hele zak kleding en speelgoed, als ook Cindy Best voor diversiteit aan kinderspeelgoed en kleding.

Het eind resultaat € 220,60 om de bankrekening aan te vullen. Echt geweldig hoeveel mensen spontaan reageerden op ons oproepje, we konden niet eens alles in 1 keer kwijt in de kraam, maar dat kwam helemaal goed door de snelle doorloop van spullen.

Jouw Marktkraam Alkmaar

Saskia bakt al een aantal jaren de taarten voor de Gabberbingo van de Gabberweek, ons initiatief werd ook daar bekend. Zij waren ook degene die ons in het begin via de radio naamsbekendheid gaven op het moment dat Saskia in 2015 als particulier initiatief startte en zo werden wij eind februari het goede doel in hun kinderspektakel. Kinderen worden in de Voorjaarsvakantie met busjes naar activiteiten gereden, waar ze zich eerder voor op konden geven. Bij het instappen in deze busjes konden de kinderen / ouders spullen ten gunste van Taart voor Kids afgeven. Er kwam echt ontzettend veel binnen waaronder geweldig veel jam, maar ook fruitcocktail, marsepein en Fondant en vele andere materialen. We kregen ongeveer 11 kratten in totaal. Echt een hele leuke ervaring en de spullen waren echt zo welkom dat we op dat moment ook echt weer een poos vooruit konden.

2016-03-04 11.21.48 Gabberbingo #1

April:

• C.C.M. Spruit voor de donatie van: € 15,00
  • Anonieme giften van € 71,90

Mei:

• Lionsclub de Loekies Markermeer voor de donatie van € 150,00
  • Ronald & Marion Visch voor de donatie van € 20,00
  • Anonieme giften van € 15,00

Er werd een oproep gedaan op facebook om Hulpbakkers te vinden, die Saskia tijdens haar vakantie konden overnemen, maar ook bij te springen waar nodig is i.v.m. de op geplande uitbreidingen. Er werd gewerkt aan een samenwerking om ook kinderen in Opmeer een onbezorgde verjaardag te bezorgen, maar ook werd er gekeken naar de dependance in Bovenkarspel. Als eerste liepen we letterlijk tegen Robert-Jan aan. Door een opmerking van Chantal bood hij vrij direct aan wel te willen helpen met bakken. Robert-Jan geeft aan i.v.m. zijn rug helaas maar 1 taart aan te kunnen maar voor Saskia een mooie leerschool om dingen uit handen te geven. Dat is in het begin best spannend voor haar, maar ze weet ook dat een uitbreiding zonder hulp geen optie is!

Langzaam aan na meerdere oproepen, krantenartikel breid de groep zich in de maanden erna langzaam uit en hebben we eind oktober 6 enthousiaste hulpbakkers.

r-j-2 bets diana kimberly anita-brigitte

Juni:

Op de Kunstmarkt in Schagen, werd er op eigen initiatief door Ria de Moel een actie gestart. Alle kleine schilderijtjes die verkocht werden kwam ten goede aan Taart voor Kids. Echt Super lief! € 106,20 is er inmiddels op onze bankrekening bij geschreven. #hartverwarmend!

Kunstmarkt Schagen

Door de Rabobank werden we uitgenodigd om deel te nemen aan de Rabo sponsortocht, hiervoor moesten we met 8 mensen ruim 40 kilometer fietsen, zodat ons dat € 250,00 op zou leveren. Die 8 mensen hadden we al snel gevonden Chantal Schipper, Sanne Haller, Wendy Haller & Ritchy Peters, Ruud & Saskia Haller, Amanda & Jan Steven van Dijk en werd op de dag zelf nog aangevuld met 3 kinderen van de Familie van Dijk Pip, Janneke en Naomi Zonder problemen werd de volledige rit afgelegd. Echt Super ook van Janneke die nog op een kleine fiets gewoon de hele rit zonder problemen mee heeft uitgereden.

Rabo 2 Rabo Logo-Rabobank1

Juli:

• Anonieme giften van € 41,00

September:

• Griffid BV donatie van € 100,00
  • De Jong donatie van € 50,00
  • Fam. Best donatie van € 10,00
  • Anne Bremmer donatie van € 10,00
  • M.A. Witten donatie van€ 80,00
  • O. Langelaar donatie van € 5,00

We werden gebeld door Zwembad ’t Woudmeer waar gestemd kon worden op ons goede doel omdat deze in een stem top 5 was opgegeven. Het goede doel wat op de hoogste plaats zou eindigen werd aan de zwem vierdaagse gekoppeld. Na een nek aan nek race wisten we op de laatste dag nog voldoende stemmen binnen te slepen en werd Taart voor Kids het goede doel van de Zwemvierdaagse 2016.

Zelf zijn wij ook hard aan de slag gegaan met ons sponsorblad en dat Ruud ook besloot mee te zwemmen, sleepte hij in zijn eentje binnen een paar dagen 1/4 van het sponsorbedrag binnen. Na vier dagen zwemmen, waarvan Ruud een kilometer per dag zwom i.v.m. een uitdaging en het bestuur zelf 500 meter per dag weg zwom, haalde we echt een top bedrag binnen, waardoor Taart voor kids weer even lucht kreeg en er weer voldoende materialen ingekocht konden worden. Ook konden we de hulpbakkers van goede materialen voorzien, zodat de continuïteit van de taarten weer gewaarborgd zijn en we ook de stap maakte om vanaf dat moment de kinderen van Bovenkarspel ook een taart te gaan geven.. Er kwam maar liefst € 2333,20 binnen.

Iedereen die ons een contante donatie heeft gegeven willen wij ook ontzettend graag bedanken voor jullie steun aan Taart voor Kids!

Zwembad Website

zwemvierdaagse-dag-1 2016-09-06-17-44-24 2016-09-09-17-35-20

December:

Al vroeg in het jaar heeft Chantal een aanvraag ingediend bij de Gemeenschapsveiling Opmeer, hier werd een aanvraag ingediend voor een nieuwe oven. We kregen te horen dat de aanvraag niet goed was ingediend, maar omdat we op de valreep mee deden, kon de aanvraag niet meer opnieuw. Hoe en wat verder wisten we op dat moment niet, dus rekende nergens op. In december kregen we te horen dat er elk jaar een donatie van € 500,00 uitgereikt wordt aan een goed doel en dat ze daar ons voor in gedachten hadden, zodat we toch een start hebben voor onze oven.

In januari pakken we dit verder op….. Wordt vervolgd!

Chantal deed ook een aanvraag bij de Rotaryclub Koggenland, hier werden we in november uitgenodigd door de goede doelen Commissie om ons verhaal te promoten. Dit werd zo goed ontvangen dat ze ons de kans gaven om op 21 december een workshoptaart maken te geven. Voor de Rotaryclub zelf, werden er op hun clubavond 12 taarten gemaakt en kregen we hiervoor van hun een mooi bedrag van € 550,00. Dit was deels om onze onkosten te compenseren, maar ook een mooi extra bedrag om weer een aantal extra taarten te maken. Echter hadden ze nog een extra verrassing achter de hand!

Er bleek ook een Rotary Junior club binnen hun afdeling te zijn, die enorm enthousiast over onze stichting was. Zij schonken Taart voor Kids ook nog eens € 450,00 voor onze nieuwe oven. We kregen dus geheel onverwacht die avond een cheque uitgereikt van maar liefst € 1000,-

rotary-koggenland-1 rotary-koggenland-2

Dankzij de Rotaryclub Koggenland, konden wij ook zoals het jaar ervoor weer een bijdrage doen aan de Stichting Kerstactie WestFriesland, Zij delen kerstpakketten uit aan gezinnen die het niet breed hebben. Deze gezinnen hebben altijd kinderen en dat is ook onze doelgroep. Vanuit de workshop werden er door 4 deelnemers hun taart gedoneerd aan Taart voor Kids, zodat wij er weer kinderen blij mee konden maken. Wij hebben toen direct aangegeven dat deze gedoneerd zouden gaan worden aan Stichting Kerstactie, die ons in retour hun overige spullen (taartgerelateerd) weer cadeau gaven.

stichting-kerstactie

Via facebook hebben wij ook een oproep gedaan voor kaarsjes op de taarten. Hier wordt af en toe nog steeds op gereageerd, maar in December hebben we oa van: Marjolein Wobbema, Kimberley van Straalen, Linda Ber en via Hennie van de Voedselbank weer een aardig voorraadje mogen ontvangen.

Onze dank hiervoor is groot!

december-2016-kaarsjes-1 december-2016-kaarsjes-2

Verder wil Taart voor Kids iedereen die we hierin niet genoemd hebben, maar op wat voor manier dan ook hun bijdrage aan Taart voor Kids heeft geleverd enorm bedanken voor hun steun, materialen, cadeaubonnen etc. die in sommige gevallen anoniem zijn bezorgd.

Ook wil ik Chantal & Amanda in het bijzonder bedanken voor het aan mijn zijde staan in het ‘Stichting’ avontuur. Chantal die haar koelkast en stukje schuur aan ons ter beschikking stelt, zodat het logistiek allemaal geregeld kan worden. Amanda die nog steeds (zelfs nu haar eigen kippen geen eitjes meer leggen) elke week trouw een doos eieren komt brengen.

Ook Hennie van Schie onze eigen vrijwilligster bij de Voedselbank, die elke week met een kopje thee klaar zit om te vertellen hoe het met de taarten is gegaan de week ervoor en het briefje met de nieuwe kinderen voor de week erna, mag aan deze hele lijst niet ontbreken.

Komend jaar gaan wij ons meer richten op vaste donateurs, zodat wij door kunnen blijven gaan met het maken van taarten voor kinderen onder de armoede grens. Dit jaar zijn we een heel eind op weg geholpen door spontane acties, maar om door te kunnen blijven bakken zijn wij blijvend op zoek naar sponsors en nieuwe ingangen. Voor eventuele vaste donateurs willen wij in de toekomst ook ook af en toe iets terug gaan doen om hen te bedanken voor hun steun aan Taart voor Kids!

Inmiddels is het jaar 2016 om en heeft Taart voor Kids de laatste Donderdag van het jaar de 200ste Taart weggegeven aan de jarige kinderen van de Voedselbank!

bets-6

Wij zijn klaar voor 2017

Saskia, Chantal, Amanda, Robert-Jan, Anita, Bets, Kimberly, Diana & Brigitte.

Sponsors 2015

Langs deze weg willen we alle sponsors groot en klein bedanken voor alle steun afgelopen jaar, waardoor we binnen een jaar konden uitgroeien van Particulier initiatief naar Stichting Taart voor Kids!

Radio Gabberweek voor de aller eerste reclame, waardoor Taart voor Kids meteen bestaansrecht en naamsbekendheid kreeg.

Fam. Glas voor het tot onze beschikking stellen van Koelkast ruimte en de mogelijkheid voor Hennie om daar de taarten op te kunnen halen en alle andere donaties.

Hennie van Schie onze trouwe vervoerster van onze taarten naar de voedselbank en onze tussen persoon die steeds de jarige kinderen doorgeeft.

Voedselbank West-Friesland afdeling Hoorn voor de vrijheid en steun die jullie Saskia gaven bij het opstarten van dit initiatief, maar ook de spullen die wij weer mogen gebruiken uit het magazijn.

Fam. van Dijk voor alle eieren die we afgelopen jaar al mogen hebben ontvangen.

Copernicus & NAK Tuinbouw beide voor de sponsoring van € 250,00 waarmee we het particuliere initiatief in een stichting konden omzetten, van het geld wat overbleef hebben we nieuwe taartdozen + vierkante kartonnetjes aangeschaft.

Fam. de Jong door  hun sponsoring van € 250,00 konden er weer een hoop nieuwe ingrediënten en materialen aangeschaft worden om weer even door te kunnen.

Kim Groot die € 100 doneerde waarmee we de eerste doos van 60 taartdozen konden aanschaffen.

Bouwhuis die na een telefoontje van Wilko Hollemans spontaan een hele doos met mooie bruikbare spullen doneerde.

Ilse Wiegman die voor ons het inmiddels bekende logo maakte.

Marjolein Wobbema voor het maken van Saskia haar prachtige sweater met het logo van Taart voor Kids.

Gerard Haller onze vast leverancier van gele room, maar voorziet ons ook af en toe van materialen voor Appeltaarten.

Niels Bakker die ons al 2 x een financiële donatie gaf.

Elles LimburgFam. van Tok, Maaike Verlaat, Marieke PietersFam. WobbemaBrigitte van Slooten, Fam. van Dijk, Ingenborg Ruitenbeek en iedereen die ik vergeten ben, voor het langs brengen van de ouwelplaatjes van de Action.

Fam. Vermolen voor de doos eieren.

Jane van Mulken en haar vriendin Dorinde Roverts al 2 x kwam er een grote doos met oa: suiker, Jam, Fruitcocktail etc. uit Friesland.

Renate Broers-Postma voor de bakblikken, spuitzak en letterstekers.

Onze Anonieme sponsor via Amazing Cakes die ons 20 taartdozen en 30 vierkante kartonnetjes doneerde.

Trudy Schipper-de Jong voor de donatie van € 5,00 waar we die week meteen weer blikken fruitcocktail konden halen dat kwam erg goed van pas.

Lizzy Verhage voor de donatie van € 10,00 waarmee slagroom is ingeslagen.

Lionsclub Hoorn die ons 100 Hema taartdozen bezorgde, waarin de Appeltaarten mooi passen.

Onze Anonieme Sponsor waardoor er opeens een envelopje met € 10,00 op de deurmat lag ook deze is gebruikt voor het halen van slagroom.

Helen Kosten en Frans van Grafhorst die ons € 45,00, taart versiering en 2 taartmolds cadeau deden.

Christa Nijhoff die ons al een aantal keren taartversieringen heeft gebracht die op de taart weer aan kinderen cadeau gegeven zijn.

Stichting Kerst Aktie waarvan we een hele big-shopper vol spullen kregen waaronder veel potten jam en andere bakingrediënten.

Anita Pomp-Dijkstra voor de donatie van € 45,00

Juro Unirek voor de donatie van € 100,00 waarvan we weer een hoop ingrediënten aan konden schaffen.

Mayli Maria Cabrera voor alle zelf geprinte ouwelplaatjes die je ons doneerde.

Maar ook niet geheel onbelangrijk wil ik Brigitte van Slooten, Amanda van Dijk, Karin Deijlen en Nynke bedanken voor het sponsoren en bakken van de Appeltaarten op het moment dat Saskia het even niet alleen rond kon krijgen.

Ook Mariska Zoon die Saskia regelmatig achter de schermen helpt met reclame maken en alle verslaggevers op haar af heeft gestuurd.

Ruud Haller voor alle steun, ritjes naar de Sligro en het helpen met de Website opzetten.

De laatste tijd krijgen we veel ingrediënten en we proberen zoveel mogelijk te gebruiken en te verwerken in en op de taarten. De spullen die overblijven hebben we gebruikt om twee gezinnen met kids die het niet breed hebben in het zonnetje te zetten.

• Zo hebben wij rond de kerst twee gezinnen getrakteerd op gevulde en met Marsepein versierde cake. Deze zijn door Stichting Kerstactie WestFriesland weggegeven.